Poczta w Office 365

Office 365 dla firm to kompleksowe narzędzia, które umożliwią funkcjonowanie firmy na wielu płaszczyznach. Aplikacje pakietu Office 365 sprostają oczekiwaniom każdego przedsiębiorstwa bez względu na wielkość. Po instalacji oprogramowania otrzymujemy obszerną gamę pomocnych narzędzi, które możemy wykorzystać w różnorodny sposób.

Przyjrzyjmy się poczcie w Office 365. Komunikację e-mail w pakiecie Microsoft obsługuje program Outlook, który swoją pozycję budował przez wiele lat. Zawierający wiele praktycznych funkcji klient poczty elektronicznej jest intuicyjny w obsłudze i bardzo prosty w konfiguracji, co ma znaczący wpływ na popularność narzędzia. Ponadto charakteryzuje się również wieloma funkcjami, jak katalogowanie wiadomości, tworzenie listy kontaktów, personalizacji na wysokim poziomie, czy blokowaniu wybranych adresów.

Przejrzysty, komfortowy interfejs
Wygląd interfejsu Outlook w Office 365 dla firm nawiązuje do wcześniejszych wersji oprogramowania dostępnych w poprzednich wersjach pakietu. Dzięki temu udało się zachować pełną intuicyjność i wygodę użytkowania, co docenia wielu użytkowników. Są oni zaznajomieni z większością funkcji, potrafią się odnaleźć w tym środowisku, więc znacznie częściej wybierają właśnie to rozwiązanie.

Panel nawigacyjny dostosowany do potrzeb
W przypadku panelu nawigacyjnego w pierwszej kolejności należy wspomnieć, że jest on zintegrowany z kontaktami. Dzięki temu pojawiła się w nim nowa funkcja podziału adresów, czyli Grupy. Integracja z kontaktami daje możliwość natychmiastowego wysłania wiadomości do wybranej osoby z listy. Oprócz grup kontaktów, w panelu znajdziemy również foldery. Są to standardowe katalogi takie, jak skrzynka odbiorcza, nadawcza, czy elementy usunięte. Ważnym aspektem jest to, że możemy tworzyć swoje własne katalogi. Umożliwia to przystosowanie klienta poczty elektronicznej do własnych wymagań i przyzwyczajeń. Jeśli stworzysz wystarczającą ilość katalogów, ale komfortowe przechodzenie pomiędzy nimi sprawia Ci problemy, dodaj część z nich do podkategorii Ulubione. Szczególnie przydatne jest to w momencie, gdy z kilkoma kontaktami komunikujesz się wyraźnie częściej. Z poziomu Ulubionych dostęp do adresów wybranych osób będzie znacznie łatwiejszy.

Intuicyjne ustawienia poczty w Office 365
Jednym z miejsc, gdzie możesz spersonalizować klienta poczty elektronicznej są Ustawienia. To właśnie w tej sekcji ustawisz wszystkie podstawowe funkcje, a także uruchomisz niezbędne dodatkowe rozwiązania. Segment konfiguracji poczty w Office 365 dla firm został dodatkowo podzielony na wygodne zakładki, w których znajdziesz poszczególne opcje do konfiguracji. Personalizując klienta poczty elektronicznej, nie zapomnij o funkcjach dodatkowych takich, jak automatyczne odpowiedzi, reguły poczty elektronicznej, zasady przechowywania, czy wiele innych. Pierwsza z wymienionych funkcji pozwala na zaprogramowanie wiadomości zwrotnej, która będzie wysyłana w momencie, gdy nie masz dostępu do poczty elektronicznej. Jest to szczególnie ważne, gdy prowadzisz ważne, długotrwałe negocjacje. W ten sposób łatwo możesz poinformować o
możliwości kontaktu. Dzięki regułom, wiadomości przychodzące mogą być poddawane odpowiednim, automatycznym działaniom. Za przykład może posłużyć segregacja wiadomości przychodzących od wybranych nadawców. W momencie nadejścia wiadomości z firmy, może być ona przeniesiona do odpowiedniego folderu. Pamiętaj jednak, że zaprogramowane zadania wykonywane są hierarchicznie. Ponadto dla reguł przeznaczona jest ściśle określona ilość miejsca. Dlatego po jego przekroczeniu należy dokonać modyfikacji lub usunięcia dotychczas ustawionych czynności. Korzystanie z poczty w Office 365 odbywa się przy użyciu programu Outlook. Rozbudowanie go o szereg dodatkowych funkcji spowodowało znaczący wzrost zainteresowania użytkowników. Dzięki wielu kompleksowym rozwiązaniom , oprogramowanie to, jest nie tylko programem do obsługi poczty elektronicznej, ale również rozbudowanym centrum kontaktów.

Nasze rozwiązania w praktyce